ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

نامه اي براي دخترم ارميتا

1393/6/23 13:24
نویسنده : مامانی ارمیتا
60 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیتای مامان چه زیباست ازتونوشتن وبرای تو نوشتن

چه حس غریبست مادر بودن دوست داشتن عاشق بودن برای کسی که

ازخودو از وجودخود ادمیست

گاهی وقتها دلتنگم دلتنگ از خود از زندگی چون فکر میکنم

هر کاربرای شما انجام میدم کمه دلم میخواد بیشتر وبیشتر بیشتربهت برسم

وتورو تا اوج قله های خوشبختی برسانم ولی وقتی به معنی

واقعی زندگی فکر میکنم میبینم چه راه سختی در پیش داری Avazak.ir smili93 تصاویر زیباسازی وبلاگ (4)

برای باور خوشبختی

اما دخترم خوشبختی جای دوری نیست راه سختی نیست

خوشبختی در کنار ودر وجودت نهفتست

 من در اين زندگي با وجود مشكلاتي كه برايم پيش امد به اين نتيجه رسيدم كه

 خوشبختی را از درون خودم جستجو کنم

و حالا من خوشبختم چون تو  رودارم

عشق مامان احساسی که به تو دارم یعنی خوشبختی

لذتی که با نگاه کردن به تو میبرم یعنی خوشبختی

دخترم عسل مامان شیرین زبونم وقتی چهره معصومت روتوی خواب میبینم

هزاربار خداروشکر میکنم به خاطر نعمت ارزشمندی که بهم داده

وخودمو مسوول میبینم در مقابل تربیت ورشدشما

ولی باور دارم روزی میرسه که ارمیتای مامان دختری

باوقار وسنگین وشاداب دراین دنیا به هدف خوشبختی

وپاک بودن ودرست زندگی کردن تلاش میکنه

چون تلاش بخش مهمی از زندگی ما افریده های زمینیست

 

عشق مامان دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد