ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

شعركودكانه برا ارميتا

1393/7/5 14:25
نویسنده : مامانی ارمیتا
88 بازدید
اشتراک گذاری

Avazak.ir smili52 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)شعر کودکانه مورم و دانه می برمAvazak.ir smili52 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

مورم و دانه می برم


دانه به لانه می برم

شش پا و دو شاخک دارم


صحرا می رم دون می آرمAvazak.ir smili51 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

اینجا می رم اونجا می رم

پایین میام بالا میرم

تنهایی سخته کار من

Avazak.ir smili38 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)سنگینه خیلی بار من

جمع می شویم با مورچه ها

صف می کشیم تو باغچه ها

دنبال هم مثل قطارAvazak.ir smili28 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

با هم می ریم دنبال کار

کار می کنیم کار می کنیم

Avazak.ir smili80 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)گندمو انبار می کنیم

تا وقتی که از آسمان

پایین میاد برف و باران

تو لونه بی دون نباشیمAvazak.ir smili84 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)

زار و پریشون نباشیم
Avazak.ir smili67 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد