ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرمیتای من

سهم من از اين دنيا....

1393/7/7 15:35
نویسنده : مامانی ارمیتا
84 بازدید
اشتراک گذاری

سهم من از دنیا دختر کوچکی است به بزرگی تمام عاشقانه های دنیا

 

چقدر آرامم دخترم که تو هستی ....

 

در کنارمی و در قلب منی .....

 

به نگاه پاک و دستان مهربانت قسم که عاشقانه دوستت دارم ....

 

بعد از انتظاری طولانی و گذشت 9 ماه عاشقی و دلدادگی و تحمل دردی عجیب

 

اما شیرین ، ارميتاي  من پا

 

به این دنیای خاکی گذاشت و زمینی شد تا همدمم باشد .....

 

مونس رویایی قلب من، رویای هر روز و شب من با تو بودن است ....

 

با تو خندیدن

 

با تو نفس کشیدن

 

با تو راه رفتن

 

و در آغوش گرفتن تو

 

دستان کوچکت را می گیرم تا بلند شوی و راه بروی ..... تمام لذت زندگیم همین است

 

می خواهم به تو یاد بدهم کلمه کلمه عشق و زندگی را، مهر و محبت و صفا را ، دوستی و عدالت را .....

 

می خواهم آغوشم، مادرانه ترین آغوش دنیا باشد برای تو .....

 

مادر بودن شیرین است ،آنقدر که فکر کردن به نوازش صورت پاک و معصوم تو مرا به

اوج
 

می برد......

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد