ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

آرمیتای من

ارمیتا در 7 ماهگی

1391/9/26 10:29
نویسنده : مامانی ارمیتا
96 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ارميتا

جونم برات بگــــــــــــــــــــــه.....

مدتیه که به وضوح بزرگ شدنتو حس میکنم

زمان چقدر تند و سریع میگذره2.gif

تو بزرگ میشی و من پیـــــــــــــــــــریول

وقتی میخوام کاری رو انجام بدم  niniweblog.comمیام کنارت تا تنها نباشی شمام آنچنان به دستای من زل میزنی که انگار باید زود تند سریع همشو یاد بگیری

وقتی تلویزیون روشنه همچین به تلویزیون زل میزنی  که انگار قسمتای قبلیشو دیدی

حالا میخوای ببینی ادامش چی میشهنیشخندقلب

قربونت برم نفسم که برنامه کودکو از برنامه ی آدم بزرگا تشخیص میدی و برا برنامه های مخصوص خودت کلی هیجان نشون میدی تبيغات ها و اگهي هاي بازرگاني رو كه نگو عاشقشوني مخصوصا يه اگهي هستش تن تاك كفش ورزشي و پياده رويه كه خيلي دوست داري

یه چیز دیگم که هست اینه که تازگیا جیگر من گردن میگیره

همچین گردنتو میچرخونی و همه جا رو رصد میکنیابرو انگار میخوای بیای پای معامله و دنیا رو بخریخنده

وقتی باهات بازی میکنیم و قلقلکت میدیم صدای ذوق کردنات خونه رو گلستون میکنه و منو دیووووونه

الهی مامانی فدات شه که داری کم کم  داري بزرگ ميشي

دخترم دست دسي ياد گرفتي وبه رقص وموزيك واهنگ علاقهيشديدي داري

ماماني وقتي عكس العمل نشون ميدي به اهنگ ميخوام يه لقمه قورتت بدم .

 

الهی هیچ مادری بغض جگرگوششو نبینه مامانی و تو همه خونه ها فقط صدای خنده ی بچه ها بپیچه اگه هم اشکی هست اشک شادی باشه فقـــــــــــــط.

الهـــــــــــــی.... آمیــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد