ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرمیتای من

16 ماهگي ارميتا

1392/6/11 15:9
نویسنده : مامانی ارمیتا
89 بازدید
اشتراک گذاری

             امیدوارم عمرمن وفاکنه وبرای شانزده سالگیت بنویسم وبرای ارهرروزتواناوداناترشدنت

بنویسم ,دخترشانزده من شماالان یکسری ازحرفارومثل رفت (گيدي) ؛اومد(گدي),بیا(گه بودا),نیست(اوخدي) ,بابا(بابي),مامان(مامي),دد,يايي(وانيا),ایران(ايلان)؛

,آب(ابه) ,چای ,به به ,بع ,هورا,نه(اوخ) ,دادي(خوشمزه),سلام(سلامي),روخیلی واضح وصریح بیان می کنی ولی تمام صحبتای به ميلاد (ميدادي)به زن عمو(زني)رباب(اوبا) به عمو كريم(معمار)اصولا همه رو به اسم صدا ميكني

منووحرفای منو کاملامتوجه میشی ودرمقابلش واکنش نشون میدی ,تازگیاتوکارای خونه مثل دستمال کشی

وسفره آوردن وجمع کردن بهم کمک میکنی ,درمقابل غذای داغ فوت کردن روخوب بلدی وخودت غذاروفوت  فوت ميكني البته خيلي وقته بلدي

,واردجمع که میشی ویایه نفرجدیدروکه میبینی سلام میکنی,دلم میخوادتوی هرپستت ازاخلاق

michael jackson dance emoticonورفتارخوب واجتماعیت بگم که سریع ارتباط برقرار میکنی وبسیارخوش اخلاق هستی,می رقصی michael jackson emoticonوخوشی girl happy dance emoticonمیکنی,جلوی هرآیینه ای ازخودت شکلک هایی درمیاری که اون لحظه میخوام بخورمت

وقتي گوشي هركسي زنگ ميخوره سريع ميدوي برش ميداري و حتما هم بايد به صاحب گوشي تحويل بدي به كس ديگه اي نميدي كلا عاشق گوشي هستيکنترل ماهواره وتلویزیون و...روخوب ازهم تشخیص میدی وخودت انتخاب میکنی که الان چی

میخوای نگاه کنی.....خلاصه اینکه دخترشانزده ماهه ی دوازده دندونه ی من بسیاربسیارباهوش ,خلاق

وبسیاربسیار زبر وزرنگ وزبلی  ......وما هم عاشقتيم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد