ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

این روزها ارمیتا

1393/7/12 15:36
نویسنده : مامانی ارمیتا
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

امروز كه دارم وبتو مينويسم 12مهرماه 93 هستش فردا هم عيدقربانه پيشاپيش عيدت مبارك دخترم

 

عاشق ماه هستی . وقتی تو آسمون ماه رو میبینی با یه شوقی میگی : ماااااااااااه .               دخترم اين روزها اينقدر شيطون وباهوش شدي برات مینویسم تا بعدا که بزرگ شدی بخونی و ببینی چه دختر شیرین زبون و ناقلایی بودی.                                                                                                   وقتی احساساتت گل میکنه میای بهم میگی : مامان دوستت دارم. منم از شوق محکم بغلت میکنم و میبوسمت و میگم منم دوستت عـزیـز دلــــم.

اين روزها تا بهت ميارم غذابدم ميگي نميخورم -ميل ندارم تا ميگم ببرم بدم به ستايش يا طاها يا وانيا زود خودتو ميرسوني ودهنتو تا ميتوني باز ميكني و ميگي من من من

قربونت برم با اين شيوه ها بهت غذا ميدم البته بزنم به تخته اين روزها خيلي خوردو خوراكت بهترشده

نفسم خداروشكر كه دختري سالم وباهوش بهم داده-ارميتا دلبركمي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد