ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

روز کودک

1393/7/19 14:42
نویسنده : مامانی ارمیتا
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

امروز زوز كودك -امروز روز توست عزيز دلم -اين روز و بهت تبريك ميگم عزيزم اميدوارم سالها اين روز وبهت تبريك بگم اخه تو صدسال هم داشته باشي بازم كودك مني عزيز دلم-هنوز عصر ميخوام برات هديه بگيرم تصميم نگرفتم.  

 

 

 دختركم  روز كودك با انه وعمه اعظم وخاله جون رفتيم بيرون برات كادو بگيرم وكادوي روز كودكت يه سوشرت

خوشگل صورتي ودوتا شلوار پرز دار مخملي  ويه كيك تولد كه عاشقشي با يه اسباب بازي بادي به شكل اسب  كه

با دندونت گاز زدي پارش كردي عزيزم-اونو خودت از مغازه برداشتي و راه افتادي منم طبق معمول پشت سرت پول

همه چي رو حساب ميكنم -يه چيپس از يه مغازه برداشتي راه افتادي مغازه بعدي يه بيسكويت برداشتي پولشو

دادم گذاشتي سر جاش راه افتادي-مغازه داره هم خنديد گفت خانم گذاشت سرجاش من برداشتم اومدم.خلاصه

اينم روز كودك خوشمل دخملمبود-فددددددددددددددددددددددددددددات دختر نازم دوست دارم دنيارو به پات بريزم

عسلم.روزت مبارك ناقابل بودن عزيزم

 

 

روز كودك به كودكان گل مبارك باد

 

 

 

 

Göz Kırpan Bebek

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد