ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

آرمیتای من

مهدکودک

1393/7/23 10:56
نویسنده : مامانی ارمیتا
135 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام

 

ديروز عزيزم انه برده بود تورو مهد تو هم كه كلي ذوق كرده بوديniniweblog.com -انه ميگه اصلا احساس غريبي نميكردي با بچه ها niniweblog.comبازي ميكرديniniweblog.com وميدويدي و ريلكس والبته ميخواستي يكي دوتاشونو هم رو كم كني كني حالا بماند اونجاش-ازتون عكس هم گرفتن ايشالا ميذارم تو وبت عزيزمniniweblog.com

 

بعد كه انه اومده دنبالت كه بيايين خونه ميگفتي بذار برم خوراكي هامو بخورم  بعد برگردم بريمniniweblog.com- همش مونده بود تو كيفت از بس شيطوني كردي خوراكي هاتو نخورديniniweblog.com-البته هر روز و كل ساعات و نميري بعضي وقت ها تفنني  برا تفريح وميخوام با بازي گروهي  اشنا بشي تو جمع بچه ها باشي و بازي كني با هم سن هات  ملوسكم

خيلي دوست دارم تو كلاس زبان وزيملاستيك ثبت نامت كنم  البته مدت زيادي نمونده يكم بزرگ بشي ثبت نامت ميكنم دلبركم  اخه ملوسكم هنوز سه سالش نشده ثبت نام ندارن هيجا

 

بعد از بيرون اومدن از مهد با انه وبابا جون رفتين برا خريد-مامانم ميگه سرم مشغول خريدن سبزي بود كه يهو ديدم در حال خوردن niniweblog.com يه گوجه هستي اطرافمم نگاه كردم هيچ گوجه فروشي هم نبود-نميدونست شيطون بلا از كجا برداشته بودي (فدات دخترم الان بچه اي ولي يكم كه بزرگ بشي متوجه ميشي كه كار درستي نيست)ديگه كلي خنديديم-كلا عادته هرچي رو دوست داري برميداري راه مي افتي ما هم پشت سرت پولشو حساب ميكنيم- اون روزم يكم سرما خوردگي جزعي داشتي رفتم برات ليمو بگيرم اولش يه سيب niniweblog.comبرداشتي گاز زدي گفتم اقا سيب هم بدين تا اونو حساب ميكردم رفتي خيار برداشتي  اگه تو خونه هم باشه بايد برات بگرم ديگه عزيزم اخه تو  دسته گل سرسبد ماماني كلا اينجور موردها تو هر مركز خريدي برامون پيش مياد لباس فروشي-سوپر ماركت-همه جا خودت انتخاب ميكني خانوم كوچولو-خلاصه ماماني هم عاشقته

البته اينم بگم شكمو نيستي دخترم هرچزي رو فقط دوست داري برداري به خوردنش علاقه ي چنداني نداري-نميگم نميخوري ولي كم ميخوري من دوست دارم دخترم خيلي تپل بشهniniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نی نی عکس
23 مهر 93 12:00
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم http://www.niniaxs.ir/.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد