ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

تولد سه سالگيت مبارك گلم

1394/2/10 13:59
نویسنده : مامانی ارمیتا
167 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم ,عاشقتم ,تولدت مبارک.ایشالله صد ساله شی.محبتبوسجشن

 

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من شور و نشاط زندگی می بخشد.

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار است . . .

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم.

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.

تمام دقايق مانده از عمرم به همراه زيبا ترين بوسه های عاشقانه
هديه اي براي روز تولد تو

لمس بودنت مبارك              

انسان لبخندی از خداست وتو زیباترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد