ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

ارمیتا مثل ماه میمونه

1391/5/8 9:12
نویسنده : مامانی ارمیتا
103 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای روزگارمماچ

پاره ی وجودم و همه ی بود و نبودمniniweblog.com

این روزها که میگذرد بیشتر از بودنت لذت میبرم و به تو وابسته تر میشمniniweblog.com

به صورتت نگاه میکنم که همچون قرص ماه در برابر دیدگانم جلوه گری میکند و سرمستم میکند

چشمانت را که قلم پروردگار چه عشوه گرانه نقاشی کرده است

و لبانت را که چه شیرین و زیباست

چشم در چشم می شویم

و من غرق در دریای آرام نگاهت

چه دلفریب است نگاهت و چه شیرین

مرا اسیر خود میکند

مگر میشود از دلربایی نگاهت چشم برداشت؟

با خودم زمزمه میکنم:

 

چه نقاش هنرمندی بند بند وجودت را کنار هم کشیده است؟

انگشتان ظریف و کشیده ی دستها

پاهای کوچک و پوست لطیف.

پوستی لطیف تر از حریر و  تازه تر از شکوفه ی بهار

خداوندا تو چه کرده ای ؟

هرچه زیبایی است را با معصومیتی دلکش به پاره ی وجود من بخشیده ای

اینچنین هدیه ی بی بدیل را به من ارزانی داشتی بی هیچ چشم داشتی؟

خواستی شکوه خلقت و عظمت قدرتت را بیش از پیش نشانم دهی؟

خواستی از دیدنش مستم کنی؟

خداوندا تا ابد مدیونت خواهم بود.

مدیون تویی که بخشی از پاکی و زیبایی عرش کبریایی خود را بر فرش زمین فرستادی و

در دستان من نهادی.

کمکم کن

کمکم کن تا ارميتايم  را آنگونه که تو میخواهی پرورش دهم نه آنگونه که زمینیان می پسندند.

کمکم کن تا قدر این هدیه ی ارزشمند را بدانم و بتوانم با قدرشناسی لبخند رضایت را بر لبانت بنشانم.

باز هم از تو ممنونم

ممنونم ازت.قلبقلبماچماچ

 دخترم 2روز مونده كه سه ماهگيت هم تموم بشه پيشابيش 3ماهه گيت مبارك.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد