ارميتا جونارميتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آرمیتای من

این روزها عزیز دلم

1393/7/15 12:17
نویسنده : مامانی ارمیتا
102 بازدید
اشتراک گذاری

دختر باهوشم سلام

 

اميدوارم حالت خب باشه عزيزم اين روزها خانم شدي -دلبر شدي - ديروز عمه ميگه داشتي باهاش نماز ميخوندي دختر مومن وباوقار من سر نماز يه دعايي كردي baby in blanket-گفتي كه خدا يا مامانم كاراشو حل كن -فداي دعات فداي خودت -فداي مهربونيات نميدونم تا شنيدم چه حالي بهم دست داد كسي هم بهت ياد نداده بو د خودت از ته دل دعام كردي منم دعات ميكنم هر روز دعات ميكنم كه سربلند سلامت وسرافراز باشي به اوج خوشبختي برسي البته منم پشتت وايستادم اصلا نگران نباش دخترم -فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

                              نایت اسکین                        

                                                     دوست دارم خيلي ماماني

   نایت اسکین

دوسه ماه پيش ميخوندي :واويلا ليلي دوست دالم حيلي

دختر خوانندمي ديگه چيكارش ميكرد-

نایت اسکین

 

ديروز خونه انه بوديم انه سالاد الويه درست كرده بود كلي هم تزيينش كرده بود انه تا اورد سر سفره داد زدي مامان مامان تولد فكر ميكردي كيك تولده-به كيك ميگي تولد-بعدنميزاشتي كسي بهش دست بزنه ميگفتي مامان پاشوبريم باتولداتليه عكس بگيريم حدودا تا نيم ساعت نذاشتي كسي دست بزنه تا چندتا عكس خودمون بانداختيم تا رضايت دادي ما هم ازش بخوريم

فداي دخترم كه عشق كيك تولد داره.نایت اسکین

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمیتای من می باشد